Auckland

31 december 2013 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Na een vlucht van 12 uur zijn wij maandagmiddag 30 december geland in Auckland. De vlucht is ons meegevallen, we hebben alle drie redelijk kunnen slapen gelukkig. En wat heerlijk om bij het naar buiten stappen direct te voelen dat het hier zoveel warmer is!

We zijn met de taxi naar ons appartement gegaan, was even zoeken maar voor de taxi chauffeur geen probleem om de eigenaar even te bellen. Dat valt gelijk op, de mensen zijn hier een stuk vriendelijker dan in Shanghai en... stoppen ook voor bij een zebrapad. In de buurt wat boodschappen gedaan al was dat nog niet makkelijk, veel winkels hebben kerstvakantie tot 6 januari en zijn dus 2 weken dicht. Gelukkig een aantal zaken kunnen kopen waardoor onze maaltijd uit tosti's bestond. 's Avonds zijn Jel en Kat nog een rondje gaan lopen, hadden niet verwacht dat het hier zo heuvelachtig zou zijn dus moeten het bekopen met spierpijn in de kuiten van de slippers ;-)

Helaas is Carol ziek dus dinsdag de gehele dag in bed doorgebracht, Jel en Kat Auckland in. 's Avonds toch met z'n drietjes de stad in en Sushi gegeten. Voor 12 uur weer terug in ons appartement zodat we goed uitzicht hebben op de sky tower waar vuurwerk vanaf gestoken werd, wel 3 minuten lang.......

Wij wensen jullie vanaf hier een

HEEL GOED, GEZOND EN FANTASTISCH 2014!!!!!!

1. Sieneke en Wim:
    1 januari 2014
    Allereerst een heel goed 2014! Heerlijk om jullie reisverslagen te lezen. Die vanuit Shanghai waren zeer herkenbaar.
  2. Sandra Stuyvers:
    1 januari 2014
    Happy new year.......geweldig leuk om jullie verhalen te lezen. Geniet ervan meiden.Xx
  3. Emma:
    1 januari 2014
    Lieve Kat en de andere meiden de alle beste wensen voor 2014 en geniet van jullie mooie reis samen, ik kijk elke dag even haha leuk om jullie verhalen te lezen, en die spierpijn is alleen maar goed hoor kan er weer wat lekkers bij ;-)
  4. Maurits:
    1 januari 2014
    Gelukkig nieuwjaar daar en hier een impressie van het ongelooflijke vuurwerk aan deze kant ✨
  5. Loes Visser:
    Gelukkig nieuwjaar.
    Leuk jullie avonturen te lezen.
    Liefs Loes
  6. Marieke Rompelman:
    1 januari 2014
    Een fantastisch en avontuurlijk nieuwjaar toegewenst alle drie!
    Liefs,
    Marieke
  7. Janneke:
    2 januari 2014
    Gelukkig nieuw jaar!!! Met een mooi begin in het prachtige Nieuw-Zeeland!! Geniet ervan en wij wensen jullie alle goeds en een heel mooi en gezond 2014 toe!! Kussen van ons. Xxxx
  8. Marco:
    3 januari 2014
    Vuurwerk in Dubai was langer maar vooral omdat het een half uur te laat begon :-)

GELUKKIG NIEUW JAAR!