We zijn weer thuis!

9 maart 2014 - Delfgauw, Nederland

Mocht het u ontgaan zijn, ons laatste blog dateert alweer van ruim 2 weken geleden want wij zijn weer veilig thuis. Thuis zijn betekent fijn terug bij onze mannen, huisdieren, slapen in ons eigen bed, wel/niet weer aan het werk, sporten en weer .... hakken aan! Het 'gewone' leven is weer echt begonnen.

Het was fijn om vanmiddag weer met z'n 3n te zijn; wat hebben we een te gekke reis en mooie herinneringen gemaakt. We lieten vanmiddag dan ook de grappigste momenten nog een keer voorbij komen: het desolate Norswood met Henk de pomp-meneer, de stromende regen op de gletsjer en in de Milford Sounds, het treurige Kensington motel, de lekkende auto, de afgeblazen walvistocht en zo verder. Nu lijken de bijna 4 weken Nieuw Zeeland treurnis maar niets is minder waar; wat was het prachtig, mooi, gezellig, bijzonder en heel waardevol!

Ook heel leuk waren alle reacties op onze verhalen en foto's; we hebben er van genoten! Dank jullie wel allemaal voor jullie belangstelling. Wanneer we weer gaan, nodigen we jullie gewoon weer uit om ons te volgen hoor :-).

1. Sandra Stuyvers:
    9 maart 2014
    Die hakken staan jullie weer geweldig ;-)
  2. Els:
    9 maart 2014
    Ik heb genoten van jullie verhalen, door persoonlijke omstandigheden, ga ik niet op vakantie, maar door jullie verhalen, ben ik een beetje op vakantie geweest, bedankt voor de mooie reisverslagen
  3. Marielle:
    9 maart 2014
    Wat hebben we genoten. En wat vonden we jullie reacties fijn, leuk, hilarisch en hartverwarmend. Heel erg bedankt voor het meereizen!
  4. Petra Meerhof:
    10 maart 2014
    Wat zullen jullie nog lang en vaak napraten over deze reis-ervaring! En al die foto's keer op keer bekijken. Ja, wij lezers van de blog waren er echt een beetje bij! Dank voor de mooie verslagen!
  5. Otto & Marieke:
    10 maart 2014
    Wij vinden het ook fijn, dat jullie weer veilig thuis zijn, hoor!
    Nu wij nog ....

Groetjes vanuit Fuerteventura
  6. Viola:
    10 maart 2014
    Hoe moet dat nu? Ik ga die reisblogjes missen hoor.
  7. Jvbarneveld:
    13 maart 2014
    Het is weer fijn, dat jullie weer thuis zijn
    Ik mis het nu al, het was elke dag even lezen maar zo gaat het .De liefste groeten ma v barneveld