En toen waren er nog maar 2....

23 januari 2014 - Melbourne, Australië

Ken je dat, dat je je ergens weken, maanden op voorbereid en dan is het eindelijk zover. Dat is al even wennen en geeft een bijzonder gevoel, zo stonden we 26 december 'opeens' op Schiphol en vandaag namen we 'opeens' afscheid van Mariëlle op het vliegveld van Christchurch. Nog een laatste koffie, een laatste broodje en een laatste lach kick en daar stonden we dan. Dag Jel goeie reis, 36 uur onderweg, terwijl wij met 4 uur vliegen aan een nieuw avontuur beginnen. Super leuk en spannend en toch ook een beetje raar!

En daar waren we dan in Melbourne; jeetje wat veel mensen, veel hoge gebouwen, veel troep en wat een heerlijk weer!! Met een druk babbelende taxi chauffeur, niet tegen ons maar in z'n telefoon, op naar het 'poolhouse'. En dit....is werkelijk alles wat je kan wensen; zwembad voor de deur, heel mooi en luxe huisje, loungebanken, ligbedden (ja Jel, die hebben ze hier wel ;-)) en als klap op de vuurpijl een spa bad! En oh ja een nespresso, melkopschuimer, gevulde koelkast en ontbijt voor morgen. Ofwel....wij gaan het hier zeker de komende 5 dagen wel uithouden!

Als troost voor de achter- en thuisblijvers is de weersverwachting voor morgen 22 graden en wat regen en moeten we een helm op op de fiets.....wij gaan voor een wandeling door de stad! Stappenapp is inmiddels geïnstalleerd, dus resultaat volgt morgen. Maar goed zoals men hier zegt; we hebben 4 seizoenen op 1 dag, staan op met 10 graden en 's middags is het 30 graden, dus ons plan kan zomaar aangepast worden ;-).

1. Viola:
    23 januari 2014
    Dat is wel even raar, nog maar 2. En het besef dat er al een maand voorbij is. Geniet nog maar even !!
  2. Jvbarneveld:
    23 januari 2014
    HALO DAAR BEN IK EVEN .WEL VREEMD NU MET 2 ALS JE MAAR FIJN TERUG KAN KIJKEN.NU WEER IN EEN ANDER LAND GEWELDIG GENIET MAAR VAN DEZE TIJD VEEL PLEZIER MA VB