Onze Glamm Flight

27 december 2013 - Shanghai, China

Na gistermiddag uitgezwaaid te zijn op Schiphol door onze vriendjes, ouders en schoonfamilie zijn wij om 17.15 uur dankzij de Miles van Mariëlle Business Class gevlogen naar Shanghai. Wat een belevenis aan boord; ontvangst met champagne, 3 gangen keuzemenu bereid door Sergio Herman, stoelen die echt plat kunnen waardoor we heerlijk konden liggen en vanochtend een uitgebreid ontbijt. Zo is 9,5 uur vliegen echt prima te doen ;-).

Ondanks dat waren we toch best wat moe bij aankomst, toch allemaal niet echt veel geslapen. Met de taxi naar het hotel gegaan en vanmiddag naar de French Concession geweest. Gestart met koffie van de Starbucks en verder wat rondgelopen en gekeken. En vooral.....koud gehad! Het is hier koud en door ons slaapgebrek hadden we het extra koud.

Vanavond echt Chinees gegeten, en als we echt zeggen bedoelen we echt......inclusief boerende Chinees en als toppunt onze buurman die zijn neus snoot in het tafelkleed!

Veel indrukken vandaag van deze immense stad, nu lekker slapen in een echt bed!

1. Marieke Rompelman:
    27 december 2013
    Lieve meiden,
    Wat een spannende ervaringen in het vliegtuig en dat heerlijke eten!
    Wij zaten even in spanning, want toen wij thuis kwamen vanaf Schiphol keken we even op onze Ipad en pa zei "Nou dat begint goed, de reis naar Sjanghai is geannuleerd!"
    Het bleek gelukkig echter een vrachtvliegtuig te zijn!!!!Wij opgelucht!
    Leuk de sfeerfoto's van Sjanghai en wel bijzonderzo'n boerende eter!
    Zojuist hebben wij de laatste gasten van onze kerstborrel (15 Man) uitgelaten ; het was erg gezellig!
    IK wens jullie een wat langere nachtrust en weer veel plezier en bijzondere ervaringen!
    Liefs,
    Marieke
  2. Loes Visser:
    27 december 2013
    Hoi Katje (en vriendinnen)
    Heerlijk he, business Class, went heel gauw, daarna weer terug
    naar de gewone mens, maar je hebt het beleefd en dat nemen ze
    je niet af.
    Geniet van het leuke, mooie spannende en soms gekke (boerende Chinees) avontuur.
    Heel veel plezier!!!!
    We zullen je volgen.
    Liefs Loes en Michael
  3. Janneke:
    28 december 2013
    Hai meiden! Wat ontzettend gaaf dat het met de Miles van Mariëlle is gelukt om Business Class te vliegen!! Dat is ook al een bijzondere ervaring. Lache ook al die andere gewoontes in een ander werelddeel! Ik zou zeggen: gewoon de gewoontes volgen. Wie weet bevalt het prima. Hahaha!! Enjoy!! Kus Jane
  4. George longhitano:
    28 december 2013
    Have fun wordt een wereld trip
  5. Angelique:
    28 december 2013
    Hoi Katja en vriendinnen!

Wat een heerlijke start van jullie trip; Business Class :) En daarna nog wel de enige echte Starbucks Coffee! Heel veel plezier en geniet!
    x Angelique & Alex
  6. Marjolein:
    31 december 2013
    Lieve meiden!

Jullie nu in een andere tijdzone als wij.

Hele gezellige jaarwisseling in verwegistan en mooie tijd daar in 2014!!!

Veel liefs,

Marjolein
  7. Tanja:
    8 januari 2014
    Hoi! Leuk om de verhalen te kunnen lezen... enne ik heb nog zo gewaarschuwd voor de Chinezen ;) ... Heel veel plezier nogmaals gewenst! Groetjes!