De laatste 'get together' voor ons vertrek

15 december 2013 - Delft, Nederland

Zondag 15 december. De laatste gezamenlijke appeltaart (die er niet was), bitterballen, wijntje, colaatje voor vertrek!

Nerveuze anticipatie wordt langzaam duidelijk...het is ver en lang! Maar oh wat hebben we er zin in.

Vinden jullie het leuk om te volgen hoe het ons gaat, daar down under?

Middels deze link ontvang je regelmatige updates van onze reis, welkom op onze reis site!

1. Dennis:
    15 december 2013
    Hoi lieve Kat van me! Ik wens jou en de meiden héél veel plezier op jou/jullie grote reis! Het is een lange en grote wens van jou! Ik ga je missen lief vriendinnetje van me! Beloof me een ding; kijk in hemels vredes naam alsjeblieft uit en kom veilig weer terug naar mij, je maatje! Ik hou van jou en god speed! DIKKE kus je Dennie! XXXXXXX
  2. Ida:
    15 december 2013
    Nou lieve zus, ook ik wens jou en de meiden een fantastische reis met veel mooie ervaringen toe! We zullen je natuurlijk heel erg gaan missen hier, maar gunnen jou dit van harte en hopen dat je gezond en na een supertijd daar, weer veilig thuis komt. Heel veel liefs! Ida
  3. Lorraine:
    15 december 2013
    De voorbereidingstijd is voorbij gevlogen... nu is het bijna zover! Houd er rekening mee dat ondanks dat het zo'n lange periode lijkt, het toch sneller gaat dan jullie denken.. dus geniet van elk moment! Heel veel plezier en neem mooie verhalen mee terug!
  4. Heleen:
    16 december 2013
    Ha Carola en vriendinnen, wat een machtig plan! Geniet ervan, het wordt vast een fantastische reis. Ik lees graag hoe het jullie vergaat down under, dus updaten maar! Enjoy!
  5. Karin:
    16 december 2013
    Lieve Kat, wat een lieve woorden van iedereen. Heb nu al tranen en je bent nog niet eens weg. Dikke Knuf Karin
  6. Marco:
    16 december 2013
    Heeeel veel plezier en gezelligheid en female bonding en mooie belvenissen en avonturen!

Dikke knuffel
  7. Sandra Stuyvers:
    16 december 2013
    The world is a book and those who don't travel read only one page.
    Beleef een mooie tijd met elkaar! Xx
  8. Tamara Sturm:
    16 december 2013
    Ja, ik heb me aangemeld! Tuurlijk wil ik weten hoe het met jullie gaat daar aan de andere kant van de aardbol! Goede reis alvast en doe de Kiwi's en de Aussies de groeten van mij! XX
  9. Marieke Rompelman:
    Lieve Katje,
    Wat spannend en geweldig al deze voorbereidingen met elkaar!
    De voorpret is al genieten denk ik!
    Leuk zo'n logboek, want dan kunnen wij ook mee genieten van jullie ervaringen.
    Ik zal wel je telefoontjes en bezoekjes missen tijdens je wereldreis!
    Liefs,
    Ma
  10. Nadine:
    Lieve Katja!

we wensen je heel veel plezier en mooie bezondere momente! geniet van alles! kom veilig weer terrug! ik find het geweldig dat jij dat doet! maar ik leef ook beetje met den mee:-)) maar hij is een groote sterke man...:-)) liefs xxx
  11. Nadine:
    Groetjes uit duitsland
    nadine, robert en dikke kuss van julius
  12. Ingebirg:
    17 december 2013
    Lieve Kat, Ik wens jou en de girls heel veel plezier, lol en mooie herrinneringen toe. Een super mooie trip in het vooruitschiet!
    Geniet Geniet en Geniet.. Let goed op elkaar en kom veilig weer terug naar Nederland!
    Dikke Kus
  13. Janneke:
    21 december 2013
    Hoi lieve Kat en natuurlijk ook Carola en Mariëlle. Het aftellen is begonnen. Het gaat nu echt bijna gebeuren: Een fantastische reis met elkaar beleven! Ik vind het onwijs gaaf voor jullie!! Geniet ervan met elkaar. En als het even niet lukt: Gewoon even gaan eten!! Hihi. En Kat, ik zal je onwijs missen, maar dit is een ervaring die niemand jou/jullie straks meer afpakt!! Dus ENJOY!!! Dikke zoen voor alle drie!!!
  14. Karin:
    24 december 2013
    Lieve Kat, geniet vanavond en morgen van Den en je familie. Daarna nog een bakkie op Schiphol en dan gaan! Veel plezier! Veel liefs Karin
  15. Jessica Hoving:
    26 december 2013
    Have fun stoere dames!! En geniet ervan!!
    Esther & Jessica (Dynamic Travel)